INFO OM OSS!!!!!!????????????

Hej hej

det är många som har hört av sig till oss och frågat vilka vi är, som driver bloggen.






Vi uppskattar det verkligen <333333333333333333333333333333333333333


MEEEEEEEEEEEEEN......................


 vi har förstått att vi kommer att få många galna fans efter oss om vi berättar vilka vi är..











































KOMMER INTE Å SÄGAAAA









































(okeej då vi är MILEY OCH MANDY!!!!!!!!! men bäretta inte för någon tack <33)









om ni undrar hur vi kan svenska, så har vi andvänt google översätt!!!!!!!!!












hej då våra älskade läsare!! :))))))))))


Kommentarer
Postat av: True Blood Crew

Såg att du gillade True Blood, våran blogg handlar bara om serien och skådespelarna. Du hittar också senaste infon om säsong 3 :)



// www.truebloods.se

2010-09-11 @ 13:10:13
URL: http://truebloods.se
Postat av: ...

HAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH, fyfan vilket fejk ... xd

te.x på google översätt kan man inte skriva ett ord te.x buuuuuuuuuuut det blir inte meeeeeeeeeeen.

och så tror jag inte någon bloggare skulle ha så stora mellanrum , skriva med enbart stora bokstäver ibland , och en ''tjockis'' smiley -.-

och vi ser hur många det är som hört av sej , för vi har ju aldrig fått veta mailen och i det andra blogg inlägget så har det ju bara blivit en kommentar , är det rekort ?

hahahahahhaahahha, som sagt ''många?'' galna fans ?

hah, ni skriver på eran blogg att ni e miley och mandy vilket jag tycker är skit roligt eftersom blogg.se inte finns någon annan stans än sverige ?

om ja inte har helt fel ...

och det stavas berätta och google översätt stavar inte fel på det , så att där blev ni lite mer ägda ...

tack för mej o tänk på det jag sa innan ni gör en till fejk blogg.

2010-12-30 @ 12:16:07
Postat av: ...

ps: kissies blogg är bättre än din/eran ? -.-

2010-12-30 @ 12:18:52
Postat av: Nora

människan som skrev den längsta kommentaren i kommentarernas historia.

You need too chill.

Jag tror inte det ska vara så jävla seriöst, hahha.

2011-01-01 @ 14:38:04
URL: http://raisedincarolina.blogg.se/
Postat av: Nora

by the way, det stavas

sig*

blogginlägg*

rekord*

er*

är*

annanstans*

jag*

mig*

och*

Tack för mig och klaga inte på andras särskrivning när du själv stavar som ett kioskmongo.

2011-01-02 @ 21:06:21
URL: http://raisedincarolina.blogg.se/
Postat av: enliteförflummigochidiotiskmänniska

HAHA nej. självklart är det inte seriöst.

vi är bara två flummiga idioter som startade en blogg, skrev två gånger och sedan sket totalt i den.

ingen del av bloggen är seriös liksom. vet inte ens om jag vill kalla det en blogg HAHAH.



2011-04-13 @ 20:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0